Известие

Collapse
No announcement yet.

тракане в картера на 156

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • тракане в картера на 156

    като се запали колата нетрака, трака като загрее и шумът идва от картера, ватре нещо става но интересното е че шума е като на някоя танка ламаринка която е захваната за двигателя и дранка. някои ако може да помогне да ми каже какво да правя ,че тя си е така откакто я купих, и си мислех 4е е нещо за стягане отвън но уви, някой по образован и разбиращ човек да ми каже какво да правя, да карам ли или да се моля да не ме остави на патя, 4е сега нямам пари за ремонт и всичко сам си правя

  • #2
    Първоначално публикувано от vip86 Покажи съобщение
    като се запали колата нетрака, трака като загрее и шумът идва от картера, ватре нещо става но интересното е че шума е като на някоя танка ламаринка която е захваната за двигателя и дранка. някои ако може да помогне да ми каже какво да правя ,че тя си е така откакто я купих, и си мислех 4е е нещо за стягане отвън но уви, някой по образован и разбиращ човек да ми каже какво да правя, да карам ли или да се моля да не ме остави на патя, 4е сега нямам пари за ремонт и всичко сам си правя
    Я огледай отдолу планката на ''двуцевката" как е
    Attached Files
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vip86 Покажи съобщение
      като се запали колата нетрака, трака като загрее и шумът идва от картера, ватре нещо става но интересното е че шума е като на някоя танка ламаринка която е захваната за двигателя и дранка. някои ако може да помогне да ми каже какво да правя ,че тя си е така откакто я купих, и си мислех 4е е нещо за стягане отвън но уви, някой по образован и разбиращ човек да ми каже какво да правя, да карам ли или да се моля да не ме остави на патя, 4е сега нямам пари за ремонт и всичко сам си правя
      да не е биален лагер
      обикновенно когато загрее колата почва да трака когато е счупен
      по-добре я откарай при някой майстор да чуее,защото шума се предава по метала и трудно се разбира от къде е
      когато подадеш газ ли се чува и при какви обороти
      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
      Продавам Алфи на части!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
        да не е биален лагер
        обикновенно когато загрее колата почва да трака когато е счупен
        по-добре я откарай при някой майстор да чуее,защото шума се предава по метала и трудно се разбира от къде е
        когато подадеш газ ли се чува и при какви обороти
        колега биелен лагер не се чупи а "повлича"!и се разбира най-добре когато сложиш една дървена летва на картера и си допреш ухото това ми го каза един стар майсторТова се прави когато още не е станал силен този тракащ шум
        Cuore Sportivo 156 2.0 T.Spark

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RaZZoR Покажи съобщение
          колега биелен лагер не се чупи а "повлича"!и се разбира най-добре когато сложиш една дървена летва на картера и си допреш ухото това ми го каза един стар майсторТова се прави когато още не е станал силен този тракащ шум
          много буквално го приемаш,но знаеш за какво говоря
          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
          Продавам Алфи на части!

          Comment


          • #6
            Така, та значи вътре в самия картер има една голяма пластина захваната през целия картер с болтове(това е в самия картер отвътрешната страна) и ако някой от тях се е разхлабил вероятно ще скърца и трака(от вибрациите), и понеже преди да загрее колата маслото не е разбито и тогава вероятно няма да трака!!! Лошото в случая е че трябва да се сменя маслото ако сваляш картер, но ако е това определено е по-малка болка от гореспоменатите неща, но и аз не съм 100% сигурен!!! Знам, че като свалях моя картер ми се стори доста лимбизе тая пластина(според мен ако е тя, не е болка за умиране)!!!

            Comment


            • #7
              Забравих да спомена, че тази пластина минава точно около смукателя на маслото(може би за някаква защита от удар или знам ли), захваната е за самия картер и е от тънка ламарина направена!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
                Забравих да спомена, че тази пластина минава точно около смукателя на маслото(може би за някаква защита от удар или знам ли), захваната е за самия картер и е от тънка ламарина направена!
                най-вероятно е точно от там-сега се сетих че мойта е махната,понеже колата е имала лек удар в картера
                Cuore Sportivo 156 2.0 T.Spark

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от RaZZoR Покажи съобщение
                  най-вероятно е точно от там-сега се сетих че мойта е махната,понеже колата е имала лек удар в картера
                  Е как е оттам,като е махната,нещо не схванах.Тази ламарина е за да не се разплисква много маслото при завои,и всмукателя да остане на сухо.От нея трудно ще трака от един-два развити болта,трябва почти всичките да са развити за да трака.Не хич хубаво да се кара без нея,и ако наистина я нямаш,според мен проблема ти е в биелните лагери.Отивай на сервиз да ти свалят картера,то ще си покаже
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Е как е оттам,като е махната,нещо не схванах.Тази ламарина е за да не се разплисква много маслото при завои,и всмукателя да остане на сухо.От нея трудно ще трака от един-два развити болта,трябва почти всичките да са развити за да трака.Не хич хубаво да се кара без нея,и ако наистина я нямаш,според мен проблема ти е в биелните лагери.Отивай на сервиз да ти свалят картера,то ще си покаже
                    Не четеш всичко неговата е свалена, а на колегата който задава въпроса му трака

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
                      Не четеш всичко неговата е свалена, а на колегата който задава въпроса му трака
                      Както и да е,ламарината трябва да я има,в противен случай рано или късно всичко свършва
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Както и да е,ламарината трябва да я има,в противен случай рано или късно всичко свършва
                        Тука съм абсолютно съгласен, ще е хубаво ако на колегата където му трака е това и само си ги затегне, че иначе е ходене по мъките с тия ремонти!!! А колегата, който няма тая пластина в картера е хубаво да си сложи, щото наистина инженерите от Алфа не са го сложили е така щот си немат работа и да не се пре**е нещо и да си създаде само повече проблеми!!!

                        Comment


                        • #13
                          Както каза МЪри тази пластина ТРЯБВА да я има иначе, ако я подкараш колата по завои колата остава без масло и....се сещате...Даже един колега от ГТВ форума беше без тази пластина и резултата беше основен ремонт и сега реве, че му горяла масло (element_jori или нещо такова)...
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Както каза МЪри тази пластина ТРЯБВА да я има иначе, ако я подкараш колата по завои колата остава без масло и....се сещате...Даже един колега от ГТВ форума беше без тази пластина и резултата беше основен ремонт и сега реве, че му горяла масло (element_jori или нещо такова)...
                            Ще може ли някой да я снима тая пластина че не съм сигурен вече дали говорим за едно и също понеже при мен са махнали нещо точно което е стояло залепено за картера и вече карам 60 к км и нищичко и няма на колата
                            Cuore Sportivo 156 2.0 T.Spark

                            Comment


                            • #15
                              За да я снима някой таз пластина, трябва да си отвори картера...Не вярвам някой да се навие да го направи за едната снимка
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X